کلاسهای درس پروفسور هرماینی گرنجر

کلاسهای درس پروفسور هرماینی گرنجر

زیر نظر مدرسه علوم و فنون جادوگری هاگوارتز2به مدیریت رزا هرمیون گرنجر(دامبلدور هشتم)
کلاسهای درس پروفسور هرماینی گرنجر

کلاسهای درس پروفسور هرماینی گرنجر

زیر نظر مدرسه علوم و فنون جادوگری هاگوارتز2به مدیریت رزا هرمیون گرنجر(دامبلدور هشتم)

درس معجون ها-درس اول

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

لیست دانش آموزان

خب امروز باید لیست دانش اموزانی که ثبت نام شدند را بگذارم این تعدا خیلی کمه ما حداقل به دو دانش آموز دیگر نیاز داریم پس زودتر ثبت نام کنین.راستی خانوم مدیر به من گفتن بگم چرا هیچ کدومتون چوبدستی انتخاب نکردید؟؟؟؟؟؟

بچه ها خانوم مدیر خیلی زحمت میکشه و شما قدرشو نمیدونید واقعا که!!!من اینجا نیستم درس اخلاق بدم اما دانش آموزای قبلیم هرچقدرهم که بد بودند حداقل می اومدند و به من سلام میکردند و از حرف های مدیر اطاعت می کردند از بین شما فقط دوشیزه شرلی عزیز امدند و چوبدستی سفارش دهند من مطمئنم همه ی شما خوبین فقط نمی دونستید چه جوری ابراز کنیدو فکرکنم خجالت میکشیدین اما خجالت ناسلامتی ما باید دوماه باهم درس بخونیم خب من اومدم لیستتون رو بگذارم یا نصیحتتون کنم؟؟؟؟من خیلی فضولم اینم از این:


ادوارد فشیســــــــ***

ملیکا شرلیــــــــــــــ****

الهه پاتــــــــــــــــــــــــر**

الهه واتسونــــــــــــــــــــ**


بله اینم از لیستمون امیدوارم باهم دیگه بسازیم من مطمئنم خیلی دوستتون دارم


پروفسور هرماینی گرنجر

برنامه ی تحصیلی سال جدید

شروع ترم اول از تاریخ30 شهریور


معجون سازی                              30شهریور


دفاع دربرابر جادوی سیاه                6مهر


گیاه شناسی                              13مهر


ستاره شناسی                           20مهر


وردهای جادویی                           27مهر


تاریخ جادوگری                            4ابان


مراقبت از موجودات جادویی           11ابان 



دوستان امتحانها بعد از اتمام تمام درس ها گرفته میشود توصیه های لازم را زمان امتحان به شما می دهیم.(بااستفاده ازیک جغد)


امیدوارم سال تحصیلی خوبی داشته باشید!!!

ماتمام سعی خود را میکنیم تا به شما درس هارا خوب یاد بدهیم اما اگر شما یاد نگرفتیددیگر تقصیر خودتان است!!!!!

سلام!!!!

سلام به همه دانش آموزان عزیز!!!!

من پروفسور هرمیون گرنجر هستم.اینجا کلاسهای درس مدرسه علوم وفنون جادوگری هاگوارتز 2می باشد.دراینجا برعکس مدارس دیگر شما چنداستاد ندارید وفقط من استاد شماهستم وهمه چیز را خودم درس می دم.

ابتدا خانم مدیر مهربون نظر داشتن مدرسه چنداستاد داشته باشد اما بعداز اینکه من آمدم وگفتم چرا استادها رو دوسه نفرنمی کنید تصمیمشون عوض شد وگفتند تو استاد همه چی باش (این یعنی من خیلی باهوشم چون همه چیرو بلدم)

بله دوستان درس ها درروز مقرر شروع میشود وفقط دانش اموزان هاگوارتز 2 زیر نظر خانم رزا هرمیون گرنجر می توانند این درس ها رو بخونن.چون درس ها رمز دارند.درست مثل تابلوی بانوی چاق که اگه اسم رمز رو درست بگی میذارد وارد سالن عمومی گریفیندور شوید!!!!


امیدوارم روزهای خوشی داشته باشید!!!!