کلاسهای درس پروفسور هرماینی گرنجر

کلاسهای درس پروفسور هرماینی گرنجر

زیر نظر مدرسه علوم و فنون جادوگری هاگوارتز2به مدیریت رزا هرمیون گرنجر(دامبلدور هشتم)
کلاسهای درس پروفسور هرماینی گرنجر

کلاسهای درس پروفسور هرماینی گرنجر

زیر نظر مدرسه علوم و فنون جادوگری هاگوارتز2به مدیریت رزا هرمیون گرنجر(دامبلدور هشتم)

سلام!!!!

سلام به همه دانش آموزان عزیز!!!!

من پروفسور هرمیون گرنجر هستم.اینجا کلاسهای درس مدرسه علوم وفنون جادوگری هاگوارتز 2می باشد.دراینجا برعکس مدارس دیگر شما چنداستاد ندارید وفقط من استاد شماهستم وهمه چیز را خودم درس می دم.

ابتدا خانم مدیر مهربون نظر داشتن مدرسه چنداستاد داشته باشد اما بعداز اینکه من آمدم وگفتم چرا استادها رو دوسه نفرنمی کنید تصمیمشون عوض شد وگفتند تو استاد همه چی باش (این یعنی من خیلی باهوشم چون همه چیرو بلدم)

بله دوستان درس ها درروز مقرر شروع میشود وفقط دانش اموزان هاگوارتز 2 زیر نظر خانم رزا هرمیون گرنجر می توانند این درس ها رو بخونن.چون درس ها رمز دارند.درست مثل تابلوی بانوی چاق که اگه اسم رمز رو درست بگی میذارد وارد سالن عمومی گریفیندور شوید!!!!


امیدوارم روزهای خوشی داشته باشید!!!!

نظرات 3 + ارسال نظر
رزا هرمیون گرنجر(دامبلدور هشتم) دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:38 ق.ظ http://hagwartza2012.mihanblog.com

پروفسور گرنجر عزیز:
ممنون از ابراز لطفتون امیدوارم سال تحصیلی جدید خوبی داشته باشیم .
برنامه درسی را به ایمیلتان ارسال میکنم

باتشکر ازشما
امضاء:رزا هرمیون گرنجر(دامبلدورهشتم)

خواهش میکنم پروفسور عزیز
من مشتاقانه منتظر ایمیل شما هستم!!!!

رزا هرمیون گرنجر(دامبلدور هشتم) دوشنبه 27 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:38 ق.ظ http://hagwartza2012.mihanblog.com

مادربزرگ عزیز شما اینجا چه میکنید؟؟؟؟
مادرم نگران شما است می گوید شما پیر شدید دیگرنباید اون مدرسه حادوگری را اداره کنید!!!!!
البته بااین که مادرم می آید ولی شما باید بیای خونه!!!مادرم آنجا را اداره میکند!!!

ههههههههههههههه!!!چه خنده دار پس بگو شما خانوادگی مدرسه جادوگری را اداره می کنید!!!

رزا هرمیون گرنجر(دامبلدور هشتم) سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:25 ق.ظ http://ashirley12.blogfa.com

نه بابا اون مادربزرگ من نیست این خانوم دامبلدور ششم لرد اشپار است مال ما نیست مامان بزرگ من مثل خودم پیرو وزارت خونه خودمونه تازه مادربزرگ قالبش این نبود

آهان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد