کلاسهای درس پروفسور هرماینی گرنجر

کلاسهای درس پروفسور هرماینی گرنجر

زیر نظر مدرسه علوم و فنون جادوگری هاگوارتز2به مدیریت رزا هرمیون گرنجر(دامبلدور هشتم)
کلاسهای درس پروفسور هرماینی گرنجر

کلاسهای درس پروفسور هرماینی گرنجر

زیر نظر مدرسه علوم و فنون جادوگری هاگوارتز2به مدیریت رزا هرمیون گرنجر(دامبلدور هشتم)

لیست دانش آموزان

خب امروز باید لیست دانش اموزانی که ثبت نام شدند را بگذارم این تعدا خیلی کمه ما حداقل به دو دانش آموز دیگر نیاز داریم پس زودتر ثبت نام کنین.راستی خانوم مدیر به من گفتن بگم چرا هیچ کدومتون چوبدستی انتخاب نکردید؟؟؟؟؟؟

بچه ها خانوم مدیر خیلی زحمت میکشه و شما قدرشو نمیدونید واقعا که!!!من اینجا نیستم درس اخلاق بدم اما دانش آموزای قبلیم هرچقدرهم که بد بودند حداقل می اومدند و به من سلام میکردند و از حرف های مدیر اطاعت می کردند از بین شما فقط دوشیزه شرلی عزیز امدند و چوبدستی سفارش دهند من مطمئنم همه ی شما خوبین فقط نمی دونستید چه جوری ابراز کنیدو فکرکنم خجالت میکشیدین اما خجالت ناسلامتی ما باید دوماه باهم درس بخونیم خب من اومدم لیستتون رو بگذارم یا نصیحتتون کنم؟؟؟؟من خیلی فضولم اینم از این:


ادوارد فشیســــــــ***

ملیکا شرلیــــــــــــــ****

الهه پاتــــــــــــــــــــــــر**

الهه واتسونــــــــــــــــــــ**


بله اینم از لیستمون امیدوارم باهم دیگه بسازیم من مطمئنم خیلی دوستتون دارم


پروفسور هرماینی گرنجر

نظرات 1 + ارسال نظر
رزا هرمیون گرنجر(دامبلدور هشتم) سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:19 ق.ظ

سلام پروفسور عزیز:
ممنون از صحبتاتون با داش آموزان وممنون از اینکه پیغام منو گذاشتید واقعا نمی دونم بچه ها چه کار میکنن ولی به نظر من ماد و مادربزرگم این همه زحمت نکشیدن فکرکنم بچه ها علاقه ی خودرا برای جادوگری از دست دادن البته من اینطوری فکرمیکنم وزیر ویگه چرا خوششون میا دولی چون مدارس ماگلی داره باز میشه درگبر خرید وسایل و اینجور چیزان خب پس ماهم دیگه چیزی نمیگیم بازم ممنون

درسته پروفسور اما من وظیفه خودم دونستم این حرف هارو بزنم و از خق خودم و شما دفاع کنم البته وزیر راست میگن من هم همین فکرو میکنم راستی قالب جدیدتون عالیه بدرد هاگوارتز میخوره دیگه اون جیمز پاتر نمیگه این که قالب منه!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد